0
0
0

روش های کسب درآمد از پست کلید
1000
0
0
0
0

کیلید: انتخاب خانه، هوشمندتر از همیشه

برای پچ پچ کیلید: انتخاب خانه، هوشمندتر از همیشه در گروه home

کدام محله؟ کدام آپارتمان؟ کدام آژانس مشاور املاک؟ با استفاده از امکانات جستجوی هوشمند کیلید می‌توانید به همه این پرسش‌ها پاسخ دهید و بر اساس بودجه و سلیقه‌ی خودتان مناسب‌ترین   ادامه... مورد را پیدا کنید. با کیلید در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید و با آگاهی و آرامش تمام بر سر معامله می‌روید. کدام محله؟ کدام آپارتمان؟ کدام آژانس املاک؟ این‌ها اولین سوالاتی هستند که افراد جویای ملک از خود می‌پرسند و حالا با استفاده از امکانات جستجوی هوشمند کیلید می‌توانید به این پرسش‌ها پاسخ دهید و مناسب‌ترین ملک و آژانس املاک را بر اساس بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. با کیلید در وقت و هزینه صرفه‌جویی و با آگاهی و آرامش معامله خواهید کرد.

کیلید بر آنست تا مسیری به‌روز، شفاف، کارآمد و کم‌هزینه را برای یافتن ملک در ایران بسازد و تبدیل به مرجعی تخصصی در حوزه اطلاعات مسکن شود. از سوی دیگر کیلید، بازار هدفی آنلاین برای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن خواهد بود تا بستر مطمئن و مناسبی برای معاملات ملک فراهم کند.
هدف کیلید افزایش کارآیی و بهره‌وری آژانس‌های مسکن به عنوان تنها راه ارتباطی قانونی، مطمئن و رسمی بین متقاضیان و عرضه‌کنندگان مسکن است تا به یاری مشاورین تخصصی املاک، زمینه‌ساز شفافیت بازار مسکن فراهم شود. کیلید می‌خواهد با انعکاس اطلاعات دقیق، به‌روز و واقعی، ضمن افزایش قدرت انتخاب مشتریان، بازار فعلی مسکن را نیز از حالت سنتی و کم بازده خارج کرده و آنها را به جدیدترین فناوری‌ها و ابزارهای روز در این صنف مجهز کند.
4
شما اولین پچ پچ کننده باشید!
پست های مشابه که پچ پچ شده اند:

مگنت، نسل جدید پلتفرم محتوایی دیجی‌کالا

دیجی کالا

مرکز مام | مرکز تخصصی خدمات باروری و درمان ناباروری

مرکز مام

‎85"‎ Q70T QLED Smart 4K TV (2020)

سامسونگ

حکایت گرجی همین است

گرجی

آب‌ معدنی دماوند | پیشرو و بنیان‌گذار صنعت آب‌های بسته بندی ایران

آب معدنی دماوند

کلینیک ایرانیان | مجهزترین کلینیک زیبایی، لاغری، کاشت مو در تهران

کلینیک ایرانیان